HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2009.01.25. 16:48 HaRaN

elment az internet

tanulás közben hallgattam a rádiót, meg random kotorásztam az interneten. Egyszer csak szám közben elkussolt a rádió (persze online hallgattam a zinterneten). Sebaj, gondoltam, van ilyen, megnézem a leveleimet. Kerregett-kerregett, majd közölte, hogy a Gmail nem elérhető. Ez már felettébb aggasztó volt. a párhuzamosan nyitva levő wikipedia is leállt. A kétségbeesés pillanataiban és a világvége előhírnökek érkezett a hullám, ami sorba kilőtte a google alkalmazásokat és a wikipédiát. Eluralkodott a káosz, előtört a magány és bezártság. Elvágva a külvilágtól, információktól elzárva ültem. Utolsó mentsvárként: index.hu

Az bejött:-) Főcím: Elment az internet. Hát igen, veszem észre. A cikk szerint a T hatalom egyik félreeső kis zugában lelkes munkásnak megcsúszott a flex a kezében és elnyisszantott egy arra ténfergő kábelecskét. Mint kiderült ez a kábelecske fél Magyarország internete volt:-) Azért elég érdekes, hogy egy kósza vezeték hazavág mindent. No de a hír tartalmazta, hogy 3-ra már nagyjából visszaállt minden. Ezek után a dolog szépsége, hogy nálam 4ig semmi gond nem volt, akkor ment el a mindenség. Ebből két dolog következhet:

1. késve ért hozzám a kimaradás:-)

2. semmi közük egymáshoz, csak szerencsés egybeesés.

És a dolog tanulságai pedig:

1. tenni kéne egy "Vigyázz, ebben a kábelben sok internet megy" feliratot a T gerincére:)

2. el kellene szakadnom a számítógéptől, hiszen elvégre 10 perc google kimaradás ennyi gondolatot forgatott keresztül a fejemen...

Szólj hozzá!

Címkék: kocka velemtörténős


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr76901451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása