HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2009.11.16. 07:56 HaRaN

MÁV láv

Diákigazolvány nélkül vonatozni diákjeggyel mindenképp egy veszélyes dolog.

/ K: kalauz U: utas /

K: Jó napot kívánok, menetjegyet kérném ellenőrzésre!
U: íme
K: 50% kedvezményre jogosító igazolványt is kérnék
U: már tegnap megbeszéltük, hogy az nincs
K: akkor személyi igazolvány, lakcimkártya...

I: a meggyőzés

U: tegnap már megbüntetett, nem volt elég? nyilvánvaló, hogy egy este alatt nem lehet igazolványt szerezni.
K: akkor adja ide a tegnapi büntetést, majd arról átmásolom az adatokat.

II: visszakérdez

U: előbb akkor kérném az Ön igazolványát, hogy jogosult jegyet ellenőrizni
K: itt a táskám, az ellenőrző tömb, az öltözetem, a jegynyomtató gép. ezek igazolnak
U: nézzen rám! a táskámba anyukám csomagolt kaját, pulcsim van és sportcipőm, szépirodalmat olvasok. nem nézek ki diáknak?

III: szabályokkal dobálózás

U: szóval akkor adjon igazolványt
K: mondtam, hogy nem adok, kérem a személyit és a lakcimkártyát
U: sajnos a BM sztigorúan veszi, hogy kiknek adhatom oda. ilyen holmi jöttmentek, mint maga, aki nem is igazolja magát, ráadásul kéreget és még csak nem is szimpatikus, az ilyenek nekem gyanúsak...
honnan tudjam, hogy nem csak adatokat gyűjt reklámcégeknek?
K: amennyiben nem adja ide, akkor le kell szállíttatnom.

IV: vicceskedés

K: kérem ne viccelődjön, hadd folytassam a munkám!
U: maga öltözött bohócnak...

V: anonimitás

U: szeretném megkérdezni a nevét!
K: nem vagyok köteles elmondani, a törzsszámom azonosít.

VI: eredmény

K: ne tartson fel, még az egész vonatot ellenőriznem kell!
U: hát akkor haladjon tovább, kedves 20690119 törzsszámú MÁV-START Zrt. alkalmazott!

VII: konklúzió

nyilvánvalóan ezt kellett volna végigjátszanom ahhelyett, hogy csak ugy odaadom az igazolványom és két napon belül másodszor is ugyanaz az ellenőr büntet meg. Sajnos, amikor álmomból keltenek és asse tudom, hol vagyok, akkor nem vagyok ilyen kreatív...

1 komment

Címkék: velemtörténős


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr351528160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tséká 2010.03.23. 12:27:22

BKVra nincs ilyen formációd ?
szívesen elsajátítanék 1et kettőt.
süti beállítások módosítása