HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2010.07.01. 00:40 HaRaN

mizu

épp ma gondolkodtam el azon, hogy mi is van így blog terén, meg hogy miért is nincs kedvem irogatni postokat. Aztán ahogy gondolkodtam, szépen lassan réjöttem a dolog lényegére:

Egyrészt amikor az egészet elkezdtem, akkor ugye nagyjából 3/4 órányi BKV-ra laktam az egyetemtől és a mindennapos hosszas tömegközlekedés adott kellő időt arra, hogy elgondolkodjak a világ nagy dolgain:-)

Másrészt rájöttem, hogy az olvasóim nagy részével nap, mint nap találkoztam/találkozom, ugyhogy nagyon nemsok értelme volt mostanság leirni azt, amit amugy is elmondok.

Ezen felül az erre szánt szabadidőm is elfogyott, felemésztették azok, amikkel a való életben foglalkozom.

Mindezek alapján, mint több dologra is mostanság azt kell, hogy mondjam, hogy ez a korszak lezárult. Köszönöm szépen midenkinek, aki olvasta, mindenkinek, aki kommentelte és Bencének külön köszönet, hogy kitartóan minden nap idekattintott bízva a folytatásban:-)

Azért szép kis időszak volt...

1 komment

Címkék: elgondolkodós velemtörténős


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr702122164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eLevente 2010.07.01. 16:51:11

Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :)
süti beállítások módosítása