HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2008.12.06. 23:13 HaRaN

megasztár 4

Egy hétvégén épp a megasztár egyik döntőjére értem haza. Meg is illetődtem, hogy megint megasztár van. Belehallgattam kicsit a műsorba, hiszen eddig egész lelkesen szoktam követni a jelöltek fellépéseit, hogy aztán utána a tv2 rabszolgájaként az egész országban körbehurcoltassanak és bohócruhában ugráljanak mindenütt. Az idei produkcióba belehallgatva nem bántam meg, hogy eddig nem csatlakoztam. 

Nem hagyott nyugodni a gondolat, hát a zinternet jóvoltából megnéztem a megasztár legszínvonalasabb és legjobb részét: a selejtezőt. Igazi kabaré, helyenként kis tehetséggel megfűszerezve, de inkább nem:-) Nem bírtam leállni, csak úgy faltam a fájdalmasabbnál fájdalmasabb "énektehetségeket". Sajnos néha egykét szívszorító élettörténettel próbálták levegőhöz juttatni a kárörömtől fuldokló nézőket. Lényeg a lényeg, szépen lassan elérték a céljukat és a műsor végül elkezdett érdekelni. Itt rontottam el...

A selejtezőn megismert csípősen tahó zsűri, akik helyenként szakmai kritikával, helyenként pedig fájdalmas odaszólásokkal illették a versenyzőket, a döntőkre kiegészültek Friderikusz Sándorral. Sanyinak rossz volt nézni csillogó tekintetét a 13-14 éves kislányok láttán, illetve helyenként hisztis, amatőr zsürizését. Ez viszont még lenyelhető. Az is, hogy a többi három is langyos kis szappanbuborékká vált a döntőkre.

A döntők során egyre csak jöttek a furcsa dolgok. kiestek olyanok, akiknek nem kellett volna, nem ment a szavazógép és Viktor családját is kezdték belekeverni a történetbe. Nem igazán vagyok az összeesküvések híve, ezt sokan tudják rólam, viszont azért a mai döntő nem igazán ápolgatta naivitásom virágzó mezejét:-)

A három versenyző közül egyértelműen kitűnt halvány, ingadozó hangjával Fekete Dávid és számomra egyértelművé tette a döntősök neveit. A zsűrinek azonban hirtelen más szerepe volt. Szavaztak, 2 Viktor, 2 Krisztián. Dönteni kell és a képlet egyszerű:

Legtöbb szavazója Dávidnak van, utána Viktor, aztán Krisztián. Ha Krisztián megy tovább, akkor szorosabb harc van a másik kettő között, ha Viktor, akkor egyértelmű Dávid továbbjutás.

A zsűri, miután kihozta a két nevet, mégis azt választotta, hogy az egyiket kidobja. Vajon mi győzhette meg Eszenyi Enikőt és Fenyő Miklóst, akik addig eléggé eltökéltek voltak? Ezt nem fogjuk kideríteni, viszont eléggé erős alapot adott most a feltételezéseknek és bulvárpletykáknak. Gratulálok TV2, gratulálok zsüri!

7 komment

Címkék: siralmas véleménynyilvánítós


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr61808495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eLevente 2008.12.07. 03:29:28

Azt hittem, a végén lesz valami csattanó :P

bocilla 2008.12.07. 07:17:45

A megasztáros zsűri akkorát bukik, mint egy ház. Három széria után egy énekelni nem tudó szépfiú lesz a sztár!
Hol itt a szakértelem? Hamisanéneklő igazi hangi adott ságok nélkül vannak bent a döntősök!

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.12.07. 10:18:05

Mesterokoska megmondta: világsztárszerű a viktorka. Én azt hiszem a papa megkente a zsűrit is. Csak azt magyarázza el valaki: miért kellett folyamatosan szavazni, és ezt a zselézett gúnárt kiemelni? Sajnálom a Krisztián erkölcsi buktatását. Érzésem szerint az élet őt, meg a közönségnek elfogadottabb Dávidot fogja igazolni.
A döntő is le van zsírozva. Ne is szavazzatok. Kevesebb millió jut a süsüknek.

zöld 2008.12.07. 14:50:29

Nem ez az első igénytelen műsor a kereskedelmin, de nem is az első példa arra, hogy a sokadik széria már nem arról szól, mint az elején. De nem kell ezen feldühödni, ilyen mindig is lesz, inkább az a félelmetes, mennyi eszement rajongója tud lenni ezeknek a műsoroknak, és pláne a kirakatba rakott, énekelni annyira nem tudó sztárpalántáknak. Nézzetek inkább DunaTv-t, vagy M1-2-t, vagy az Animal planetet! :)
u.i.: Sanyinak nem a kislányok láttán csillog a szeme, csak a miheztartás végett!

zöld 2008.12.07. 14:51:37

...amúgy tipikus, hogy a megasztárhoz jön a legtöbb komment :)

HaRaN 2008.12.13. 20:46:07

nyilván, hogy az a legnépszerűbb:-) az ilyen nagynézettségű médiacsodákról az embereknek általában van véleményük. Ezért óriási hatalom a média, mert ha egy ilyen műsorral képes az embereket véleménynyilvánításra bírni, akkor bármi mással is megteheti.
süti beállítások módosítása