HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2008.05.15. 13:41 HaRaN

dreamcatcher

Tegnap este álmomban találkoztam egy lánnyal. "Álmaim nőjével":-D
Lényeg az, hogy megállapítottam, ő az aki kell nekem. Viszont a reggeli ébredés elvitte az emlékképeket a fejemből és csak annyira emlékszem, hogy ő kell, de nem tudom, hogy hogy néz ki. Másfél órás fetrengéssel próbáltam visszaidézni az éjjel történteket, de nem sikerült.
Hasonló szindróma, mint az alkoholgőzben elúszott éjszakát összerakni, csak annyi a különbség, hogy abban tudnak mások segíteni.

!!!Felhívás következik:


Aki találkozott már azzal a lánnyal, akivel én tegnap este álmodtam, azt kérem, hogy jelentkezzen nálam:-)

Paraméterek: Alacsonyabb nálam és nagyon csinos, meg jófej:-D A többire nem emlékszem. Ja és egy álmomban kitalált buliban találkoztunk, ahol a házigazdán narancssárga ing volt és zöld mellény.

Remélem sikerül megtalálni. Addig is keresgetem a tökéletes nőt...
elméletileg amugy az álmok valós emlékeken alapulnak, tehát egészben, vagy darabokban, de már találkoznom kellett vele...

A Google a következőket ajánlja fel álmaim nőjének:

3 komment

Címkék: velemtörténős


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr88470745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szőlő 2008.05.16. 16:44:50

meg kell hogy mondjam, ez egy nagyon jó és vicces bejegyzés volt! :) (csak hogy ne mindig rosszat írjak!)

egyébként: mümümü :`(

Gabi 2008.05.20. 19:21:57

Ádámka!

Szntem én velem álmodtál :D:D
Na jó, nem akarok szenyó lenni, de pont múltkor mesélted, h Dorci meg én benne voltunk az álmodban, és h Szájmon esküvőjén voltunk, vagy vmi ilyesmi :P
Csak gondoltam szólok, hátha...

Pusz :)

HaRaN 2008.05.21. 11:06:48

akkor az is lehet, hogy Dorka volt az:-)
süti beállítások módosítása