HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2007.12.26. 15:58 HaRaN

karácsony2007

- Figyelj Szivem. 10 perc mulva zár a játékbolt és a Reginának nem vettünk még semmit. Valamit muszáj kitalálni, mindegy mi az, csak kapjon valamit az a nyomorult gyerek. Nézd itt egy baba, ennek biztos örül, nem? Mondjuk nem érdekel, hogy örül-e. Ez a baba jó lesz! Már csak 2 ajándékot kell kitalálni...

Egy játékboltban hallottam ezt a monológot egy házaspár női felétől fémjelezve ezt a szeretettel teli, boldog ünnepet, mikor szívből jövő kedvességgel megajándékozzuk a másikat:-) Őrültek háza a világ a 24-e körüli napokban. Hajthatatlanul kapaszkodik mindenki egy olyan hagyományba, ami már régesrégen elvesztette azt a tartalmát, ami miatt különleges volt.
dec. 22. Tesco:
Emberi mivoltukat meghazuttoló lények tömege hömpölyög az áruházban. A polcok felfoghatatlan sebességgel ürülnek, egyszerűen mindent megvesznek, amibe kicsit is bele lehet magyarázni, hogy "nagyon sokat gondolkodtam, mit vegyek Neked". Volt igazgatóm kétségbeesett arccal korzózott az akciós pultoknál, remélve hogy idén olcsón fogja meguszni a karácsonyt. Szerintem nem sikerült:-)
A forgalmasabb áruházak közti utak szinte járhatatlanokká válnak, a telefonbeszélgetésekben megemelkedik az "ajándék" az "akármi" és a "nincs ötletem" kifejezések száma. Elkeseredett arcú szülők, rokonok, barátok, barátnők töltik fel a bevásárlóközpontokat, hogy céltalan bolyongásuk közben hátha megvilágosodnak.
Az egész szorulásos érzést két pillanat váltja meg:
1. "Én már nem keresek tovább, ez jó lesz..."
2. "Megvan minden, be is csomagoltam, erre inni kell"
Kényelmesen elterülve a fotelban nyugtázhatja magában, egy évre megvásároltam a nyugalmat...

2 komment

Címkék: elgondolkodós velemtörténős


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr18275493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zöld 2007.12.26. 17:08:05

milyen jó hogy mi még nem így fogjuk fel/éljük meg! nem igaz? és különben sem kell mindenkinek ajándékot kiszülni... ;)

HaRaN 2007.12.26. 19:27:33

Viszont akinek kitalálsz valami ötleteset, akkor azt tök jó érzés odaadni;-)
süti beállítások módosítása