HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2009.01.16. 22:30 HaRaN

képek random

Jártában keltében az ember néha meglát pár érdekességet, íme kettő közülük:

Hatásos betörésvédelem. Sokat gondolkodtam, hogy mi célt szolgálhat a két kilincs, de nem jutottam biztos megfejtésre. Egyrészt lehet betörők ellen, hogy ne tudják, melyik az igazi kilincs, de az is előfordulhat, hogy külön lehet nyitni egy belső kisebb ajtót, meg a keretet, annak függvényében, hogy mekkora egység próbál beférni rajta.

 

 

A másikhoz nem kell sok kommentet fűzni. Egy szokatlan megoldása a kétszemélyes biciklinek:

Szólj hozzá!

Címkék: képes


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr15882655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása