HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2007.06.03. 23:57 HaRaN

Kéééremszépensegitsenek...

Reggeli állandó vendégként egy nő hurcolássza gyermekét végig a kékmetró változatos utazóközönsége előtt, hogy esetleg némi szociális juttatásban részesítse némely utas, majd azt nyájas mosoly keretében a zsebébe gyűrhesse.
Rendszeres utazásaim során volt alkalmam komolyabban elgondolkodni a dolgon...
A kiragadott alkalmakon átlagosan 800 forintot szerzett főhősünk, ami kis fejszámolás után a következőt jelenti:
A menetidőm 15 perc ami alatt 800 forintot szerzett
Ez órabérben 3200 forintos órabért jelent
Tegyük fel, hogy napi három órát "dolgozik" és hétvégén pihen:-)
Az akkor heti 48000 forint. Ami havi kb. 192000 forint tiszta, adómentes jövedelem...

Természetesen ezek a számolások pusztán feltételezések, hisz ha igaz lenne, akkor reggelenként már egész kórusokkal találkoznék, de azért érdekes...

Csak összehasonlításképp a McDonaldsban diákmunka 566 forintos órabért fizet legjobb esetben...

5 komment

Címkék: elgondolkodós


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr3092128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eLevente 2007.06.04. 02:15:53

Szerintem keres ő annyit, csak elszedi tőle a koldusmaffia...

bright 2007.06.04. 20:54:35

Nem szeretem a kéregetőket. milyen alapon kér tőlem pénzt? sajnálat alapon adjak neki, vagy azért, mert neki nincs, nekem meg van?(egyébként nincs) ugyanez a cigit lejmolóknál, kocentráltan mondjuk a blahán. az ember nem sétálhat el az aluljáróban, vagy nem állhat meg egy percre a téren anélkül, hogy valaki oda ne jönne kuncsorogni. és akkor még én érzem szarul magam ha nem adok. pedig mért kéne adnom? mért néz szúrósan ha nem adok pénzt vagy cigit? azt hiszem, nem az empátia hiányzik belőlem, csak vmi nagyon elromlott ezeknél az embereknél. és azzal h naponta tarhálnak, azt generálják, h naponta elküldik őket a francba, ami ugye megalázó és rossz érzés. és ezáltal naponta jobban lehet utálni az embereket. dehát ezt ő okozza saját magának!!
bocs, kiakadtam volna? ...

Sly 2007.06.04. 22:58:05

Aki ismer, tudja, hogy elég nyugodt ember vok. De mikor a 4-6-os villamoson egy szabályosan retkes gyerekkel tarháló nem éppen az idei nyáron barnult nő megjelent mellettem sokadszorra is, akkor kedvem lett volna karszalagot húzni, és annyit mondani, h a jegyét v bérletét szeretném látni. Bezzeg velem előszedetik akár 5x is naponta, pedig nem bliccelek. Ki akadályozza meg őket abban, h dolgozzanak? Senki. Röhögve találok munkát, amikor csak akarok. Lehet, h nem lesz naplopás jó pénzért, de meg lehet élni belőle. Na persze ilyen órabér mellett én se mennék dolgozni, de akkor miért kell mégis retkesnek lenni? Egyébként nem adnak? Hát ne is adjanak. A "jóságos" emberek szülik ezt a sok mocskot. Ha senki nem adna, akkor talán más után néznének. Mindegy, nem pörgetem magam tovább. Mindenesetre megvan a véleményem a lejmolós mocskokról.

HaRaN 2007.06.05. 17:49:10

Látom azért alaposan felkorbácsolta az indulatokat ez a kis post:-)
Amugy nekem is elegem van már a kéregetőkből.

HaRaN 2007.06.05. 17:55:37

5 gondolat a csövesekről:
1. szeretem, ha adnak valamit nyujtanak a pénzért cserébe.(itt nem a 4huros találtgitár ütésére, meg a képeslaposztogatásra gondolok)
2. nem szeretem, ha nem tudják elfogadni, hogy nem adok, illetve, hogy nem fogják fel, hogy egy egyetemista is csóró.
3. szeretem, ha kulturált megjelenése van. Mert van lehetőség a higiéniára annak ellenére, hogy nincs háza/lakása.
4. nem szeretem, ha gyereket használnak fel arra, hoyg sajnálják őket az emberek.
5. szeretem, ha céljuk is van, és nem csak a sarki italkereeskedés az a cél.
süti beállítások módosítása