HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2008.07.30. 22:02 HaRaN

politika

- Tájékoztatjuk Tisztelt Utasainkat és a vonatra várakozókat, hogy a menetren szerint 8.50kor Zalaegerszegről érkező InterCity előre láthatólag 40 percet késik.
Igy kezdődött az egész. Mikor a jegyet vettem, még csak 15 percet mertek bevallani, de mire a peront elértem, már 40 percre duzzadt. Sebaj, annyit még kibirok - gondoltam. Ekkor még nem sejtettem, hogy a mellettem álló két nyugdijközeli hölgy micsoda világpolitikai csevegést fog megejteni. A két hölgy azt a vidám hatvanas korosztályt képviselte, akiket ugy leginkább kalapban és rókabundában tudok elképzelni, amint a szinházi toalett felé tolakszik, hogy az előadás szünetébe még egy martini és egy kakaós tekercs is beleférjen. A két díva rövid várakozás után hangot adott elégedetlenségének és megindult az áradat:
- Én mondom, hogy ez a MÁV egyre csak süllyed...
- Bezzeg régen, mikor még hajszálpontosan közlekedtek a vonatok.
- Ez is csak azért van, mert a KORMÁNY ellop minden pénzt.
- Mert a KORMÁNYZATI NEGYED az meg kell ugye. Azért nem mennek pontosan a vonatok.
- Meg a METRO. Minek egyáltalán METRO? Azt megértem, hogy felturják a várost, de akkor miért van ilyen nagy épitkezés a keletinél?
- Hát én nemtudom, de a MILLIÁRDOKAT azokat tudják költeni!
- Képzeld el, hogy Magyarország a legrizikósabb ország az Unioban.
- Hát azt el is hiszem, elvégre NAPONTA 5 MILLIÁRD forinttal emelkedik az államadósság!!
- Szörnyű.
- És még a vonat is késik.
// Ekkor bemondták, hogy 60 perc lett a 40ből.//
- Most hallottam, hogy egy nagy európai teherhálózatot épitenek, erre eladta a KORMÁNY a Cargo-t.
- Meg a nyugdijasokat is kifosztják.
- Bezzeg ŐK több nyugdijat kapnak majd, mint amennyi a fizetésük!
// Ezt a szigorúan titkos információt suttogva közölte beszélgetőtársával, mintha félne attól, hogy a falnak is füle van. Azt hiszem, ez a viselkedés
még jódarabig bennemarad az emberekben //
Ilyen is csak Magyarországon van.
// meglepő, hogy milyen fordulatokat tud hozni a napi sajtó, a képzelőerő és a bölcs szomszéd meséinek keveréke//
Sajnos már nem emlékszem a teljes beszélgetésre, pedig fordulatokban gazdag eszmecsere volt. Lényegében felölelte a teljes magyar belpolitikát és
párhuzamot vont minden lehetséges irányzattal. A nyugdijas, gyurcsány, kormány, lop és csőd szavakból minden lehetséges tartalmat sikerült kihozniuk.

A vonat végül 70 perc késéssel indult Szombathelyről, de 60 után már nem mertek semmit sem bemondani. Tanulságos és mindenek felett szórakoztató várakozás volt ez a peronon töltött órácska. A helyzet igazi komikumát viszont a hölgy kétszemélyes fenekén éktelenkedő rúzsfolt adta meg.
 

Szólj hozzá!

Címkék: hülye siralmas


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr72593457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása