HTML

Szólásszabadság

  • Naki vagyok kerdojel: Én sem értek egyet a cikk mondanivalójával. A műsor olyan, amilyen, a lényegét kell nézni. Pl. a h... (2013.07.17. 22:36) segítség, tönkrementem!
  • eLevente: Ha még blogod se lesz, akkor legalább sörözni menjünk már el :) (2010.07.01. 16:51) mizu
  • HaRaN: ? :-) (2010.06.30. 21:26) pachelbel
  • btkmersajt: 3 (2010.06.30. 21:21) pachelbel
  • btkmersajt: Kuuuuurva pachelbel, már olyan régóta mindig csak ezt találom itt. Tudom, hogy én vagyok a hüje, h... (2010.05.03. 12:56) pachelbel
  • Utolsó 20

radiobloglink

2007.11.03. 23:06 HaRaN

vásárlás

Tegnap elmentem vásárolni.

Vodafone:
Előbb le akartam mondani a Vodafone-nál az előfizetésem, ugyhogy bementem a Dunaplázába, ahol vettem oda, hogy milyen jól megoldom seperc alatt. Rövid várakozás után békésen közölték velem, hogy náluk csak kötni lehet, lemondani nem, menjek a hivatalos vodafoneboltba az emeleten. Sebaj, mi az nekem. A hivatalos bolt viszont zárva volt, mondván hogy a vásárlókat még nagyobb szinvonalon és kényelemben kiszolgálhassák. Hááát, nem volt valami kényelmes...
Felkerekedtem hát, hogy a WestEnd a világ közepe, ott mindent elintézek. Bemegy, felmegy, vodafon, sorszámtépő automata: Szolgáltatás lemondása --> Fáradjon a telefonhoz. Nohát, ha ezt tudom, otthonról is lemondhattam volna. A kedves férfihang meg akart győzni, hogy ugyan mégse mondjam le, majd beletörődött és közölte, hogy akkor menjek el egy vodafone üzletbe, mert csak ott lehet lemondani. De már ott vaygok!!! akkor jóh elyen jár. erre letette.Véletlenszerűen lőttem egy gombot, mivel nincs olyan, hogy előfizetés felmondása.
Várakozók száma:11.
Nyomtam egy másikat.
Várakozók száma 15.
Hát akkor már a 11. Egy óra mulva sorrakerül. aláír. kész is.örül.

De a lényeg a vásárlás:
Életem legnagyobb problémái a ruhavásárlásból fakadnak.
Mért van az, hogy egy üzletben minden eladó engem néz, ha betévedek? Ez elég kinos tud lenni egy ruhaboltban. Meg hogy mind jön kérdezgetni, hogy mit segithet?
A másik pedig: mért nincs kiirva sehol hogy férfi vagy női ruháról van szó???
Elég ciki, amikor keresem a saját méretem és csodálkozom, hogy mért olyan kicsi az összes, miközben az imént emlitett eladók meg csak röhögnek.
Egy boltaban volt kiirva, hogy férfi, meg hogy női, de ott 20e-től kezdődtek a gatyák. Levis.

Az öltözőfülkék világa:
A rutinos öltözőfülkebirtokló egyszer bekerül a fülkébe, akkor többet nem ereszti. felbérelt partnere (férj) rendszeresen hordja a ruhadarabokat, hogy alanyunk az ujdonság gyermeki lelkesedésével próbálja felsimítani a nadrágot korántsem elhanyagolható méretű hátsójára. Az akció persze legtöbbször kudarcba fullad, de ha egy mégis hosszas munka hatására felcsúszik, akkor kész ováció tör ki a fülkére várakozók sorában. A férj ekközben egy halvány mosollyal konstatálja, hogy egy nadrággal közelebb került a megváltó hazajutáshoz.

3 komment

Címkék: velemtörténős


A bejegyzés trackback címe:

https://haran.blog.hu/api/trackback/id/tr75217525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levente · http://l.pixelcube.hu 2007.11.04. 03:11:32

Akkor most milyen szolgáltatónál vagy?

HaRaN 2007.11.04. 03:24:28

A számom megmaradt, meg a szolgáltató is, csak ideiglenesen volt egy flottás vodafone előfizetésem. Azt mondtam le:-)

tomvasy 2007.11.07. 09:42:08

az "örül" dolgot mostmár kopirájtolni fogom :)
süti beállítások módosítása